Методологічні пояснення

 

Інноваційна діяльність – діяльність, що спрямована на використання і комерціалізацію результатів НДР і зумовлює випуск на ринок нових конкурентоздатних товарів і послуг.

Інноваційно активне підприємство – підприємство, що займалося інноваційною діяльністю (розробляло чи впроваджувало нові або вдосконалені продукти та інноваційні процеси) упродовж певного періоду спостереження.

Упровадження інновацій – уведення у вживання будь-якого нового або значно вдосконаленого продукту (товару, послуги) або процесу, нового методу маркетингу чи нового організаційного методу в діяльності підприємства, організації робочих місць або зовнішніх зв’язків.

Інноваційна продукція (товари, послуги) – новий або вдосконалений товар, послуга та/або технологія, що істотно відрізняється від існуючих на ринку або створює новий попит та доступний для вжитку споживачами (користувачами).

Витрати на інновації – поточні та капітальні витрати на здійснення інновацій та НДР, виконані як власними силами, так і іншими підприємствами, у тому числі на: оплату праці персоналу, який працює над інноваціями, придбання машин, обладнання, програмного забезпечення, прав інтелектуальної власності, будівель тощо.

 

 

Інформацію оновлено 06 Серпня 2025 p.